DETTE SKJER

Siste fra Facebook

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Julaftensgudstjeneste, 14.00

Selveste julaften møtes vi til en feststemt gudstjeneste preget av høytidelig sang og musikk, og stemningsfullt innhold. Inviter med deg venner og familie og bli med! Vi tar opp kollekt til ADRA, med vipps og kontanter.
... See MoreSee Less

Julaftensgudstjeneste, 14.00

... See MoreSee Less

4 CommentsComment on Facebook

Hei, mannen min og jeg er nye i Tromsø. Er det parkeringsplass ved kirka eller i nærheten? 😊

🇦🇷 ARGENTINA BUENOS AIRES REPÚBLICA 🇦🇷

Hent flere

NY HER?

BIBELSTUDIUM

HVER LØRDAG KL. 10.00

UKAS HØYDEPUNKT? Syvendedags adventister mener det er verdifullt at vi alle selv studerer bibelen og gjør oss opp meninger ut i fra dette. Bibelen er Guds ord til oss og derfor en viktig kilde til velsignelse og en veiledning for livet.  Menigheten har avsatt en time før Gudstjenesten til å studere bibelen sammen i grupper. Som hjelp i bibelstudiet finnes et eget bibelstudiehefte.

GUDSTJENESTE

HVER LØRDAG kl. 11:15

Gudstjenesten på sabbaten (lørdag) er samlingspunktet for hele menigheten – og du er velkommen! Vi samles for å tilbe og tjene Gud og gi ham ære for at han har frelst oss og gitt oss trygghet og glede i livet. Vi har en uformell gudstjeneste, med sang, musikk og utleggelse og forklaring av Bibelens budskap.

BIBELSTUDIUM

HVER LØRDAG KL. 10.00

GUDSTJENESTE

HVER LØRDAG kl. 11:15

ANDAKT FRA NND

HVER FREDAG

Hver fredag kl. 16.00 publiseres en andakt på Adventistkirken Nordnorsk distrikt sin Facebook-side.

AST

null
Vi ønsker å skape et positivt menighetsfellesskap med fokus på å inspirere hverandre på veien med Jesus. Vi trenger å være sosiale, studere Bibelen sammen, prise Gud i sang og be så vi kan få vite mer hva som er Guds vilje generelt og spesifikt for våre liv.

ANDAKT FRA NND

HVER FREDAG KL. 16

AST

null
Vi ønsker å skape et positivt og meningsfylt menighetsfellesskap med fokus på å inspirere hverandre på veien med Jesus.

Vi arrangerer sosiale aktiviteter og studerer og diskuterer gjerne viktige temaer og verdier i lys av bibelen.

SPEIDER

speider

TROMSØ TROPP

Målet med speiderarbeidet er å la barn og unge få bli kjent med Gud og å lære og respektere sine medmennesker mens de samtidig får være ute i og lærer hvordan man beveger seg i naturen og tar vare på den.

EKREHAGEN SKOLE

null
Menighetsskolen er tuftet på kristne verdier og et livssyn med en åpen og inkluderende holdning. Den tilbyr undervisning av høy kvalitet og har et oppmerksomt øye for den enkelte. Et oversiktlig miljø sikrer at alle blir sett.

SPEIDER

speider